Semm fai in dar 2020


locandina


I sponsor dar capanon 2020



Cünta vísit


Incöö:
Iér:
Un més fa
Da quand a sém onlàin
27
148
260
124123


Pasta par i fiö e giurnalin

In barba al virus, ma cun rispett di misür da sicürezza
ur comitato la mantegnüt i prumess e cun tanta alegria -cui temp che cur la ga vö propi- l'è pasata a fa ul gir dar paes a cunsegnà l'edizion da quest'ann dal giurnalin. Vist che la version da carta la cumenza già a scarsegià em pensat da già metal sul sito, a poduv vedela se a clicuv sura chi 
ma l'è miga tüt, un altra prumessa l'eva da fa la pasta par i fiöö da scöra e ..... tac! Cüsina impruvisada gio ai scör da Tavées cun visita di Sovrani Sgarba, tanta festa per i allievi e adiritüra ga n'eva un para (Yuri e Jan tant par miga fa nom) che ai vöreva stà in cüsina invece che 'nda a scöra.
Natüralment em fai una quai foto da regord da quest'impresa che poduv vedé se a clicuv sü chi

Re Paolo in visita cucina

Alla faccia del virus, ma rispettando in pieno le misure di sicurezza
il comitato ha mantenuto le promesse e con tanta allegria -necessaria come il pane di questi tempi- passando con una delegazione speciale, Re e Regina in testa, a consegnare l'edizione 54 del giornalino di carnevale Ur Sgarbelée. Poiché la versione cartacea comincia già a scarseggiare, abbiamo pensato di metterla subito online; potete vederla cliccando qui.
Altra promessa mantenuta è la pasta per gli allievi delle elementari, così una cucina improvvisata nel piazzale del Tavesio ha realizzato un bel pasto, con tanto di visita dei Sovrani. Tanta festa e felicità anche per gli allievi tanto che un paio di loro (Yuri e Jan tanto per non fare nomi) volevano marinare la classe per restare in cucina.
Naturalmente abbiamo foto di testimonianza di tutto quanto e potete vederle cliccando qui



Hilliger Media Shop
Template "orangetechnofree" designed by Hilliger Media (Copyright © 2011)