Se femm in dar 2024


Locandina 2024


Cünta vísit


Incöö:
Iér:
Un més fa
Da quand a sém onlàin
6
216
2197
255396


50ma edizion statistic

Ur Présidént à la fai racolta di punti principài dra 50 edizion dar carnevàa sgarbelée. Ai trövuf chi sôta in italian

  • Capannone dalle dimensioni record (e massime per il centro Prospò): 30 x 15 metri

Mercoledì grasso:

  • Servite 270 porzioni di pasta con sugo al tonno.
  • Sfilata del Carro del 50° alla presenza dei Volabass, del Gruppo della Cuccagna di Tesserete, della Ganassa Guggen band e degli allievi delle scuole di Comano
  • Apertura dei festeggiamenti del 50° del Carnevale con la nostra Carlin Norghauer.
  • Consegna delle chiavi da parte del neo-sindaco Alex a Re Paolo e Regina Barbara (Re Paolo al primo anno di regno e regina Barbara al 10°). Consegna del premio alla migliore allieva di Comano alla scuola media di Canobbio nel 2015/2016 – Marianne Scoglio con il 5.83. Distribuite 600 copie del giornalino di Carnevale – prima edizione interamente a colori.

    Leggi tutto: 50ma edizion statistic

Carnevàa vécc

Sabut 4 da marz cun ur carnevàa vécc da Teseré è finit anca i aparizion üficiài da car dar 50sim e dar grüpp di sgarbelée. L'è stai un sücess anca in Capriasca, ur noss car-grüpp l'è rivaat quart in clasifica, un scarin in sü rispett a Belinzona.
Bisögna dì che lề staia una bèla aventǜra par tücc e malgrado r'acqua che è vegnüt giò sü par Teseré un piasé a vesig.
Adès r'aventüra par quest'ann a l'è finida, resta ammò quai lavur da riurdinà e da smuntà ma podum tirà giô ur sipario anca par ur 50sim. 'R ann che vegn a cumencium da vün dopu cinquanta e sicüramente a camparemm miga "sugli allori".
A 'r'ann che vegn alura pa 'ra 51esima.

Sabato 4 marzo con il carnevale ambrosiano di Tesserete sono finite le apparizioni ufficiali del carro-gruppo del 50mo. Anche in Capriasca è stato un successo e ci siamo aggiudicati il 4to posto, una posizione guadagnata rispetto a Bellinzona.
Possiamo senz'altro affermare che si è trattato di una bella esperienza e un piacere, malgrado la pioggia quasi incessante.
Ora l'avventura è davvero terminata, restano solo alcuni lavori di riordino e sgombero ma in sostanza possiamo calare il sipario sull'edizione del 50mo. L'anno prossimo cominceremo da uno dopo cinquanta e siamo sicuri che non camperemo sugli allori.
Tutti a Comano anche l'anno prossimo per l'edizione numero 51

 

50ma edizion ra luterìa

Tai chì i nümar dra loteria ch'e stai tiràa sü ur 28 da febraar 2017.

Ecco i numeri estratti della lotteria del 28 febbraio 2017.

17701   21153
18143   21538
18563   22362
19100   22634
19625   23346
20174   23588
20815    

I premi possono essere ritirati presso il presidente del comitato Carnevale Valerio Soldini (Tel. 091 9429071) a partire dal 6 marzo 2017

50ma Tal chì ché 'l ghè

Tàl chì che l'è rivaat ur car dar 50sim. ier sira ar tramunt l'à fai ra sò prima cumparizion in püblic, cunturnaa da una grand quantità da gent vegnüda da tücc i paées chi 'n gir.

Carro 50ma

Eccolo! Ieri ha fatto la sua prima apparizione ufficiale il carro del 50mo, contornato da una miriade di persone proveniente da ogni villaggio circostante.

 

50ma Canzon dar Grüp dra Piva

Qui dar grüpp dra piva ai ga fai na bela surpresa. Tra 'n gir da tumbula e 'r altru a ià intonàa ra canzon dar "bon cumpleann" sü 'r aria da "trapulin che 'l ciapa i ratt ciapa denta......." Bravi!

Una bella sorpresa quella fatta di suonatori del "Grüp dra Piva" proponendo e interpretando la canzone di buon compleanno scritta appositamente per il 50mo. Bravi!

 

50ma Tai chì ché i ghè tücc

Tài chì iè rivaat tücc ier sira a tö' sü ur giurnalìn, a bévigan sü un ciapp e a vedé ra cunségna di ciàaf  da par dar Sìndic ar Rè e Regina. Ur Carlin? (ra Carlina Norghauer) la fai i presentazion e la ga tirat i urecc ar President, ma miga par ur cumpleann, pütòst par i so "gaf" che là fai in sür programa

Folla nel capannone

Ecco l'immensa folla che ha riempito il capannone per assistere3 alla consegna delle chiavi da parte del Sindaco ai Regnanti. serata presentata dalla nostra Carlina Norghauer (Carlin?) che per l'occasione ha dato una tirata d'orecchi al nostro presidente, non già per il compleanno ma per la "gaffe" pubblicata sul programma ufficiale.

50ma È rivàt anca i fiöritt

Tài chì iè rivaàt anca i fiöritt da Cuman a mangià ra pasta e a giügà a tumbula. Bon apetìt

A tavola

I fiöö e ur Re

Ecco anche i bambini di Comano nel capannone per mangiare la pasta e giocare a tombola

50ma 5555 Lüganigh da record

Tài chì iè rivaàt anca i lüganigh! Ur grüp di salümée sgarba a l'è riuscìit a bat ur record che 'l seva prefisàa: 555 Kg in 5 ur e 55.

I ghè rivàat a fa sü 569 Kg in 5 ur e 45 secund. BRAVI!!

Luganighe in vetrina

L'arte norcina dei salumieri "sgarba" ha dato prova di coraggio realizzando nel breve tempo di 5 ore e 45 secondi 569 Kg di luganighe, battendo il record che si erano prefissati di 5 ore e 55 minuti.

50ma 5nt post ar Rabadan

Adess a poduf vedé anca i video di prodezz di sgarbelé ga nè di altri se guarduf in dar menu). Par cumencià guardée ra sfilada dar grüpp ar Rabadan da Belinzona 2017. Bravisim! a iè rivaat quint .... ECSPLUÀ

Ora ci sono anche i video sul sito. Per cominciare guardate quello della sfilata del gruppo al Rabadan di Bellinzona 2017. Bravissimi: sono arrivati al quinto posto.......EXPLOIT

 

50ma Lavuur in bàll

Sa stenta a credal, ma a Cuman l'è un visighéri da gent che lavùra par preparà ur canevaa.
Ghè miga un sgarbelée cal sia vüun che a ga miga quaicòss da fà par ur 50sim.

 Scheletro capanon
Comano in agitazione per i preparativi del carnevale. Non c'è anima viva in paese che non sia indaffarato per rendere il 50mo interessante e divertente.

Entrada sgarbabar

 

50ma Incuminciaat in grand

Partenza in grant dar carnevaa dar 50sim. Capanon pien da gent e prima cumparsa dar Re Paolo Prim insema a ra Regina Barbara.
Grand sücess dra tumbula, cun ra surpresa di sonadu dra piva da Cuman (gurada ra foto) e da lecass i barbiis cun ra pasta "a r'amatriciana" faia dar Pedru dra Rosanna e dar Flavio.
'Ndem avanti 'nscì sgarbelée!

Pubblico a tombola

Grupppo piva carnevalesco

Partenza alla grande del canevale del 50mo. Capannone traboccante e prima comparsa del Re Paolo Primo assieme alla Regina barbara. Grande successo con la tombola; apparizione a sorpresa del Gruppo Piva di Comano (vedi foto) e pasta all'amatriciana preparata da Pietro e Flavio ....Da leccarsi i baffi.
Avanti così sgarbellai!

 

 

50ma I lüganigh

Ra sfida l'è lanciaada! riüsciremm a vinciala, ma sopratütt fa sü lüganigh da otima qualità cumè i altri ann?

Locandina luganigh 2017

La sfida è lanciata, riusciremo nell'intento? ma soprattutto riusciremo a mantenere alta la qualità che ci ha contraddistinto negli anni scorsi?

 

Ur nöf Re di Sgarbelee

Dala bassa Pongiana,
cul BMW o a pesciana,
riva sü in temp assée,
ur Rè növ di Sgarbelée.

L'è 'n gent növ chi a Cuman,
ma 'l gavöi al ga già 'n man,
ur so Regno l'è mia quell di och,
l'è ur Paolo Petroch.

Il nuovo Re del carnevale
Dal fondo di via Pongiana
in auto o a piedi, benchè lontana
arriva celere e puntuale
Il nuovo Re del carnevale

Egli è nuovo qui a Comano
ma gli affari ha già ben in mano
il suo Regno si perde a vista d’occhi
ossequiamo il Paolo Petrocchi

50im ur car al vegn o 'l va?

Sa fà dar grant ciciarà a proposit dar car dar 50sim, ma fin adess emm gnammò visct nagota! Che la sia na bala e che ià muntaa sü un capanon domà par fa festìn e majà e beef?
Noooo credemm a l'è in viagg e al farà ra so prima aparizion üficiàl ar 22 da sctù mees ai sees ur dar dopudiscnà.
Par mument a devuf cuntentass duna quai foto faia da nascundon in tant che ieva a dre a fal sü!

foto foto foto (clica chi dai)

Si fa del gran vociferare a proposito del carro del 50mo, ma finora nessuno ha potuto ammirarlo dal vero! Che sia una classica bufala e che il capannone è servito soltanto a organizzare festini e pantagrueliche mangiate e bevute?
Tranquilli è praticamente pronto e farà la sua apparizione alle 18:00 del 22 febbraio, con tutti gli annessi e connessi.
PEr ora accontentiamoci di qualche foto fatta di nascosto durante la costruzione

foto foto foto (clicca qui)

50 dì ar cinquantésim!

Sa diis che  " 'r Epifanìa tücc i fèsct la porta via " ...... ma par nümm la vèèrt  föra i port dar 50esim dar nos carnevà! E alura l'è cun piasé che a püblicum 'r inviit a un simpatic aperitiif ....esatamént 50 dì prima dar inizi dar cinquantesim....! Va scpécium in tanti!

Si dice che l’Epifania tutte le feste porta via … ma per noi spalanca le porte al 50° del nostro Carnevale! E’ dunque con piacere che vi trasmettiamo l’invito ad un simpatico aperitivo … esattamente 50 giorni prima dell’inizio del 50°…! Vi aspettiamo numerosi!

50ma I quàtar locandin

Chi sòta a veduf i 4 locandin da quest'ann. Se ga clicuf sü ai sa ingrandiss.
I locandin i vegn distribüiit par poscta a tücc i föc da Cuman in manera da podé piegai in quatar.

4locandin

Qui sopra le 4 locandine delle manifestazioni di quest'anno. con un click potete ingrandirle.
Tutti i fuochi di Comano le ricevano per posta nel formato péieghevole.

 

 

50ma Ur Jolly

Avrii sicürament vist tücc che in piazza San Rocch è cumparìit ra stàtua dar Jolly da 50sim. Par chi che a ga miga gnammò fai a cas èco na futugrafia.
Ur Jolly l'è opera dar Marco Locatelli e ur trunc furniit dra AFOR SA da Taverne

Jolly 50sim

Avrete certamente visto che in piazza San Rocco è stata posata la statua del Jolly del 50mo. Per chi non ci ha fatto caso ecco la foto qui sopra.
Il Jolly è opera di Marco Locatelli e il tronco da cui è ricavato fornito da AFOR SA di Taverne

 

 

50ma ur programa

Chi sota ur programa dar 50sim (clica per ingrandil)
Programma 50mo

Qui sopra il programma del 50mo (fai clic per ingrandire)

50ma édizion .... 'n dem avanti!

Capannone carro

Pensée pö' miga che ur carnevàa dar cinquantesim ar farem in dun capanôn 'nscì pinìn néé.
Dent dent li a vegn custrüuiit un car par fesctegià in graant ur 50im.
Intant i urganizzaduu (Lurenz e banda) ià già organizzaat anca ra pröva di custüm!!!


Nessuno creda che questo sarà il capannone del 50mo!
Nooo, qui si costruisce il carro per festeggiamenti dignitosi.
L'organizzazione (Lorenzo e banda) nel frattempo stanno già provvedendo ai costumi.

 

50ma édizion .... sa cumencia!

Chi che pensa che i Sgarbelée i sa diseda dumà ar mees da febrar i sa sbaglia da gross.
I preparativ par ra 50ma édizion iè già inviaat. deg n'ögiada a questa foto e pö a capisuf che la sarà miga na bagianada.

locandina carro

Intant bisögna savé che è già prunt anca ur programa par na a spàss un puu da scià e un puu da là in nordtitalia vers a ra fin d'april dar 2017


 

Chi crede che "i Sgarbelée" si attivino solo nel corso del mese di febbraio commette un grossolano errore. I preparativi per il 50mo sono già avviati e se date un'occhiata alla foto qui sopra capirete che non si scherza.
Anche i preparativi per la gita dei collaboratori è già a buon punto e si prevedono scorribande qua e là nell'Italia del nord verso la fine d'aprile



Hilliger Media Shop
Template "orangetechnofree" designed by Hilliger Media (Copyright © 2011)