Se femm in dar 2024


Locandina 2024


Cünta vísit


Incöö:
Iér:
Un més fa
Da quand a sém onlàin
23
178
1835
255034


Carnevàa vécc

Sabut 4 da marz cun ur carnevàa vécc da Teseré è finit anca i aparizion üficiài da car dar 50sim e dar grüpp di sgarbelée. L'è stai un sücess anca in Capriasca, ur noss car-grüpp l'è rivaat quart in clasifica, un scarin in sü rispett a Belinzona.
Bisögna dì che lề staia una bèla aventǜra par tücc e malgrado r'acqua che è vegnüt giò sü par Teseré un piasé a vesig.
Adès r'aventüra par quest'ann a l'è finida, resta ammò quai lavur da riurdinà e da smuntà ma podum tirà giô ur sipario anca par ur 50sim. 'R ann che vegn a cumencium da vün dopu cinquanta e sicüramente a camparemm miga "sugli allori".
A 'r'ann che vegn alura pa 'ra 51esima.

Sabato 4 marzo con il carnevale ambrosiano di Tesserete sono finite le apparizioni ufficiali del carro-gruppo del 50mo. Anche in Capriasca è stato un successo e ci siamo aggiudicati il 4to posto, una posizione guadagnata rispetto a Bellinzona.
Possiamo senz'altro affermare che si è trattato di una bella esperienza e un piacere, malgrado la pioggia quasi incessante.
Ora l'avventura è davvero terminata, restano solo alcuni lavori di riordino e sgombero ma in sostanza possiamo calare il sipario sull'edizione del 50mo. L'anno prossimo cominceremo da uno dopo cinquanta e siamo sicuri che non camperemo sugli allori.
Tutti a Comano anche l'anno prossimo per l'edizione numero 51

 



Hilliger Media Shop
Template "orangetechnofree" designed by Hilliger Media (Copyright © 2011)